RECEPCJA
·      Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość
·      Pracownicy na stanowiskach recepcyjnych są od siebie oddaleni o 1,5 m
·      Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
·      Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi
·      Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę Gości
·      Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych oraz jednorazowych rękawiczkach
·      Zapewniamy dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym
·       Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku
·      Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników
·      Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym lub apartamencie osób niezameldowanych w Woiński
·      Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych
·      Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi
·      Wietrzymy i dezynfekujemy całą przestrzeń Recepcji
·      Pokoje są ozonowane po wyjeździe Gości
·      Wietrzymy pokoje hotelowe oraz apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
·      Każdy pokój hotelowy lub apartament jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, telefon, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi
·      Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju lub apartamentu
·      Ze względu na zachowanie zasad bezpieczeństwa i stosując się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia ograniczone zostanie rutynowe dziennie sprzątanie pokoi – taka usługa może być wykonana jedynie na specjalne życzenie Gościa i za dodatkowa opłatą. Podczas takiego sprzątania Gość nie może przebywać w pokoju. Wymiana ręczników kąpielowych, będzie odbywać się wg potrzeby Gościa wraz z zachowaniem wytycznych dotyczących maksymalnego ograniczenia kontaktu Gościa z pracownikiem służby pięter.
 
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE 
·      W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji i przed windami udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym
·      Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy
·      W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek
·      Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy windy oraz toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych
 
 RESTAURACJA 
W zależności od rozporządzenia Ministerstwa Rozwoju i Zdrowia, otwarcie hotelu będzie odbywało się etapowo. Wszystkie działania będą zgodne z zaleceniami sanepidu / WHO / Ministerstwa Rozwoju / HACCP i decyzjami wewnętrznymi obiektu.
·      Śniadania będą serwowane do pokoju w godzinach 8:00 – 11:00
·      Oferujemy dostawy potraw do pokoi lub konsumpcję na wynos
 
PRACOWNICY
·      Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk
·      Zapewniliśmy precyzyjne szkolenia dla pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO
·      Przed wejściem do obiektu, mierzymy temperaturę każdemu pracownikowi. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik natychmiastowo oddelegowany do domu
·      Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników
·      Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcje przestrzeni wspólnych dla pracowników - szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów
·      Zadbaliśmy o bezpieczne stanowiska pracy zachowując 2 metry odstępu, w przestrzeniach, w których jest taka możliwość.